2013

  2013-01-05 / 16:50:45 / Allmänt /
Hej igen raringar, tänkte att jag skulle börja blogga lite smått igen, är ju sista terminen nu i skolan och sen är det dags att komma ut i arbetslivet och nu lär det hända massa roliga saker innan och vid studenten så tänkte att jag kunde skriva här lite då&då :)
Nytt år och allt ..och har några nyårslöften så får se ifall det kan hållas :)
Jaha, skolan börjar på onsdag och tills dess ska jag bara slappa, ska även till frisören och färga håret på tisdag eftersom att jag fick mitt nya löshår här om dagen :D Så ni får väl se resultatet senare :D
 
Idag har jag varit i Etuna med John och kollat lite på Tuna Park, John hitta två t-shirts och jag hitta två tröjor från gina och sen en ny foundation :) Nu hade jag tänkt fixa lite på designen så det ser snyggt ut här på bloggen!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious