Min helg

  2013-01-27 / 17:49:50 / Allmänt /
I torsdags åkte jag och John till garaget och fixa lite med hans fälgar, sen drog vi hem till honom och jag sov där för på fredagar har vi sovmorgon till kl 12 och han var ledig så det passade bra.
Efter skolan åkte vi till John och vi lagade god mat och hade det mysigt.
Igår så åkte jag till Elin där vi fixade oss och gjorde oss redo för partaj, vi drog med 18.05 bussen in till stan och var hos Lollo på förfest och sedan drog vi till Harrys. Var en rolig och lyckad kväll!
Idag har jag bara slappat, vi har kollat film, spelat tv-spel och lagat mat. Farfar hämtade mig hos John vid 4 så nu sitter jag här hemma och glor för mig själv.. Imorgon är det skola och sen är det dags att gymma igen :)
 
Jag & Elin ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious