Träning

  2013-01-22 / 19:14:16 / Allmänt /
Har nyss duschat och nu sitter jag och kollar runt lite och läser bloggar, är helt slut i benen efter 25 min på crosstrainern och sedan mina rump,mag och benövningar och självklart träningvärk i armarna från igår, men det är skönt för då vet man att man kämpat. Blev inge gym idag men imorgon kör vi igen.
Idag slutade vi 12.40 drog då till mormor&morfar och väntade på Alex (som vanligt) vi har även fått nytt schema, skönt .. men kanske inte det perfekta när man bor mitt ute i skogen och det går bara en buss.. så ingen sovmorgon för mig inte!
Iallafall, nu ska jag gå ner och kolla på tv och sen kanske göra en smoothie, är ju så himla gott!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious