Det här med blogga..

  2013-05-14 / 17:40:00 / Allmänt /
Är så dålig på att blogga, orkar inte äns logga in här längre men nu fick jag ett ryck som jag kan få ibland så kännde det va dags att uppdatera lite!
 
Tar snart studenten.. en månad kvar imorgon, känns både skönt och sorligt, vill ju inte skiljas från mina fina klasskamrater "/ men ska bli skönt att börja jobba och börja på ett nytt kapitel i mitt liv :)
 
Har hänt kanska mycket sen sist, har fixat klänning och skor till studenten så nu är det fixat iallfall! Har även köpt nytt löshår så ska snart till frissan och färga håret lite mörkare :)
Har även varit på Bruce Springsteen igen och det var lika underbart som alltid, älskar den karln! ♥

Lägger upp lite bilder istället så slipper ni läsa så mycket, men ska försöka uppdatera liter mera här nu :)
 


 
Sofia & Jag på konserten
 
Var på en jätte mysig resturang i sthlm innan Bruce!
 
Bruce Springsteen 4/5 Friends Arena ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious