Godkväll

  2013-05-29 / 17:45:00 / Allmänt /
Hej igen, Sitter och lyssnar på musik och funderar på om man ska ta en promenad eller slå på en film.. får se om jag orkar gå, annars blir det filmkväll med mig själv.
Har inte hänt så mycket sen sist, har färgat håret mörkare + nytt löshår, men har ingen fin bild så det får ni se senare :)
Igår tog jag och Elin en sallad på stan, satt i solen och hade det gött sen efter skolan solade jag och sen gick till mormor och väntade på alex där.
Idag slutade vi 1 så åkte med mamma hem så kom hem vid 2 tiden så gick och la mig en stund för hade så ont i huvudet. På fredag är det mösspåtagning, ska bli grymt kul och det känns nu att det börjar närma sig..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious